The awesomers

Bloglist saya

GEMBIRA SANGAT!!

     Malam ni, dani terlalu gembira sangat ..x taulah nape..kerana dia segalanya..adeh! harap dani ade harapan untuk bersama dengan dia..Andainya harapan tidak bertahkhta dalam diri ini, mungkin bukan rezeki dani.Tapi dani nak beritahu dani sayang sangat kat awk..harap awk pun mcm itu juga..hehe..saya harap kita akan bersatu..
Tapi, ada harapan? insyallah..kalau awak jadi milik saya, saya tak akan pernah mensia-siakan hidup awak untuk selama-lamanya..
 

                    "Cinta saya hanya satu,dan satu itulah hanya untukmu.."

      *Mungkin cinta saya tak sehebat seperti cinta nabi yusuf pada zulaikha.atau tidak seagung cinta nabi muhammad pada siti khadijah.Tapi, apa yang sy nak awk tahu, sy perlukan awk dalam hidup saya..

            Saya akan tunggu awak sampai bila bila, hingga nyawa tercerai dari jasad, hingga awk akan merindui saya, kasih saya akan sentiasa mengalir dan menemani hidup awk..


No comments: