The awesomers

Bloglist saya

DI MANAKAH OSAMA BIN LADEN MENGHILANG?

  As salam, hari ini, post terbaru! tapi post kali ini pendeklah sikit.kenapa?..sebab, semuanya dani dah letakkan di dalam gambar di bawah ini..haha! kalau anda masih ingat lah kan, tentang berita kematian Osama Bin Laden,
sebenarnya, dia tak mati pun, dani pun tak tahu cerita sebenarnya, kalau anda semua nak tahu, ait! jomlah tengok kat bawah ini...haha! Kelakar or Sedih?..Anda saja yang dapat membuat ulasan..samada logik atau tidak!










*Sila tekan pada gambar untuk melihat imej.

No comments: