The awesomers

Bloglist saya

Lawatan sambil Belajar ke Terengganu :)

Assalammualaikum guys . Thanks sudi terjah blog ni . Actually ada post pasal title yg sama juga ni . Tapi , aku tak larat lah , sebab panjang berjeler . Sumpah ! baru cerita hari pertma punya , mcm apa dah . Malas nak cerita .... tengok gambar jelah ea ? hehe ....

Sahabat Sampai Syurga ;)

Ni gambar masa kitaorang dah bertolak atas houseboat tu.

Ehh2 siapa ni ? :D

Lawa tak aku susun kawan2 aku ni . Time ni depa takut sangat . Takut muka depa tak masuk camera . last2 okay je , mmg lawa pun . Mirza , kau memburukkan keadaan ! haha . Gurau ;)

Ya Allah ! Jangan pisahkan kami . Sesunnguhnya kawan2 kami inilah yg sentiasa berada bersama kami tika susah dan senang . Kami sayang kawan kami Ya Allah ! 

Sessi Tugasan pun bermula . Kitaorang masa tu kena lukis gambar pemandangan , lagu kumpulan dan cheer sound . Overall , not bad lah .

Konon tengah kushyuk lah tu . Muka ngan tangan mcm tu kalau sekali pandang rupa mcm tengah selesaikan maths . Padahal baca lirik je ! HAHA .

Kreatif ! Sumpah , kawan aku hebat2 semua ! Termasuk aku . (eh?)HAHA .

70% Hampir siap . Yang banyaknya cuma gambar pokok2 je . Tu yg tak sanggup nak lukis . Tapi tak apa , usaha tetap diteruskan !

Okay ! Jangan cerita banyak ! mmg cun gilaa gambar ni . Maksud aku , bukit tu yg cun . HAHA .

Siapakah gerangan disebalik gambar ini ? Rambut dah smart dah . Tak apalah , biar aku seorang je yg tahu siapa dia ni . Eleh , padahal semua dah tahu dah tu ! haha .

Asyraf ! Asyraf ! Asyraf ! HAHA . Serious , aku suka kalau lelaki , namanya "Asyraf" . Bagi aku unik nama tu ! (Haha , pelik kan aku?)

Photographer kreatif je yg boleh dapat idea dan tangkap gambar mcm ni . Hehe , bangga pulak ~ Serious , lawa sangat gambar ni . !

Okay , malam kebudayaan masa ni ...Tah pape je , dahlah gambar yg kitaorang lukis tak nampak ! tak pasal2 kena cerita . Huuh , nasib baik pastu okay !

Game yg menyeronokkan ! Eh2 , tingginya mamat dalam gambar ni ? Haha .

Naguib ! wah , pandai possing ea ! Sumpah , every moment we captured , we can see the beauty of nature ! SubhanaAllah !

"Tolong ! Munirah lemas kat situ ! Munirah lemas kat situ! Tolong ! Arghhh ! ohemjii ! Tanjat mak !" HAHA , kata si Afif 

One Direction Malaysia . Ada ahli baru ! Weee ~ (Daus buat muka comel!)

Cantiknya ! Rindu nak pi sini lagi .... :/

Kami sedang menyanyi sambil melayan perasaan !

The best friend there ever was !

Comel ! Comel ! Comel ! siapa ? :)

Ucapan alu-aluan oleh kakak hos yg bernama .... (err , lupalah apa namanya) 

Kami sedang bergurau senda ! Sumpah , rindu masa ni . Ehh2 , gigi siapa tu yg terkeluar ? HAHA , (sorry wan , jangan touching taww , sayang kau ! ) <-- ayat amik ati ni . :)

Selamat pagi sayangku Tasik Kenyir !

Candid ! (ehh? yeke ? ) HAHA .

........... Hensem ? i know it . x) LOL !

Wan nampaknya sedang bergembira ! 

Tingkat atas yg sibuk dan berselerak ! Alaahh , cikgu punya barang pun 2 kali 5 je dengan kitaorang . bersepahh !

Tidurr ! Penat ... ZZzzz ... Wehh , Naguib , nampak boxer kau ! HAHA !

Weee ~ Mmg seronok tidur kat depan houseboat ni . Tunggu masa je nak jatuh ! 

Si Comel Aku nak bernasyid ! *Buat muka ! Tak sah kalau tak tunjuk gigi ! 

Dekat muzium . Ehh , dah nak balik dah ?

Abang2 dan kakak2 hos . Hensem and comel2 belaka !

Girl Friends !

Cantik kan ? Cuba tanya siapa photographernya ? HAHA , aku ni tak habis2 dari tadi .

Geng KAA ! Eleh Shaker , malu2 pulak ! 

Shaker ! Ehh , Syakir ! ehh mana satu ni . Arghh , nampak sekerat je !

Breakfast time ! Karipap inti kelapa and lepat , ermm , lepat apa tah . yg penting sedapp !

Kat Kampung Buluh ! Monumen Batu Bersurat ! 

Aku baru perasan , yg kau makin tembam ! Swear !

Byee ~ Kami nak bertolak ~

P/s = Sorry , gambar tunggang langgang , tak mengikut jadual perjalanan tu . Harap faham lah yee .. Hehe , Thanks for reading ! I Love U All !!! ;)

No comments: