The awesomers

Bloglist saya

MeLeTOP : Fuyoo Forum Islam ;)

Assalammualaikum Hollow readers , how are yaww ? Tudiaa . Daniel Dani kembali naa . Hahaha . Okay , cer kauorang tengok tajuk tu . Ala2 yg kat Asotoro riyaa kan ? Tapi sajaa je aku nak bagi gempakk sikit . Ngeh3~ So berkenaan dengan entry diatas , aku nak ceritakan serba sedikit lah pada yg masih taktahu lagi . 2 day sebelum hari Nuzul Al-Quran haritu , kami pelajar2 KAA Form 4&5 diberi tugasan mengenai Nuzul Al-Quran . Kitaorang kena buat satu forum untuk discuss tajuk ni . So , debak debuk bermula lah kisahnya ...
Masa sessi rehearsal tempoh hari kitaorang buat pun biasa2 je . Tak jangka langsung pun benda ni ramai budak yg akan suka ....

Tapi Allah maha berkuasa . Siapa tahu kan ? Pagi Jumaat tu juga semua ahli krew forum dapat mood yg sangat ohsemm . Sampaikan Abg Fami pun tetiba suruh tukar nama pada "Pak Joko" Muehehe :3
Dan akhirnya , forum kami berjaya menarik perhatian penonton di SMK Pasir Gudang dengan kejayaan , semua pelajar catat apa yang kitaorang sampaikan ! Yeayy xD

Tak lama lepas tu , Aku geraklah Ke bilik Kaunseing lepas habis forum tu , sebab nak hantar borang responden kot kalau tak silap . Then , Cikgu Wan terus ckp "Daniel , awk nak tak buat persembahan mcm tadi kat STaND ? Sy dah telefon Cikgu Zila . Minggu depan ea ?" Time tu , aku rasa okay je , cuma takut senior2 ni sibuk nak study untuk TRIAL SPM diaorang kan ....

Dan akhirnya ditakdirkan juga kami akan buat persembahan ...

So , aku tanak cerita banyak perjalanan program ke STaND tu , apa yg dapat aku simpulkan , Junior2 STaND ni mmg sporting habiss . Dan sambutan sangat meriahh . Diaorang sukaa sangat2 dengan forum kitaorang .

Balik je rumah and kitaorang on je twitter , Timeline terus banjirr melimpah ruah dan membuak-buak dengan hashtag FuyooForumIslam ! Hamboi ayat ~ hahaha xD Dan ini antara feedback yg kami terima ...






Sebenarnya banyak lagi feedback . Tapi ni saja hashtagclip yg saya simpan . Kalau nak baca lebih banyak , type je #FuyooForumIslam 
Nanti kat situ kauorang boleh baca lebih banyak lagi ....

And last but not least , Abg Afie kauorang ada buat fanpage taw . Jangan lupa support produk FuyooForumIslam ni dengan cara :


2) Dan kemudian anda akan nampak button like , Tekan je kat situ . InsyaAllah ada masa kami akan update.

That's All for todayyyy . Akhir kata , SAYA KENA TWEETLIMIT !!!!! Hahaha xD

Takdelah , sy sebenarnya syg Junior2 STaND Sbb mereka antara audiences paling sportingg kot ! Terima kasih sebab sentiasa tegur2 kami di facebook dan twitter . Sebenarnya ramai yg request minta kami datang lagi . Tapiii , kalau diizinkan InsyaAllah ...

SIAPA NAK KAMI DATANG LAGI ???? ;)

Bye . Assalammualaikum . Bak kata Maria Elena : Tak jawab dosa , kalau jawab sayaaaaangg !   
               

Kurlass kau Jah ;) Ahaks xD

No comments: