The awesomers

Bloglist saya

Yeahh ;) Raya Most Wanted Yaww !

Hai Assalammualaikum dearest my sweet readers . Diam tak diam kita dah masuk seminggu raya dah kan ? Sekejap je rasanya . Well , macam biasalah menjelang time2 raya ni , kalau scroll timeline facebook dengan twitter mmg ramai yg sibuk dok haplot gambar raya masing2 . Pastu dengan muka tak bersalah letak caption : Selamat Hari Raya . Comeyy tak saya pagi raya ? :* . Hamboii kiah , siap kiss emoticon lagi kaww ! Ngeh3~ Alah mengaku jelah yg kauorang satu ketika dulu pun pernah jugak buat mcm tu kan ? Yeah . Samalah kita . Sepp sikit !

Jadi dihari nan indah lagi mulia ni , nak dok story mory sikit pasal persiapan raya sekeluarga . Alhamdulillah , tahun ni kami raya serba besederhana . Walaupun my Papa tak dapat cuti lama , tapi still awesome jugak sambutan raya ^^ . Dah jadi kebiasaan bila time raya semua orang sibuk buat preparation raya . Mestilah mcm mcm kan . Antaranya kemas rumah , mengecat , tukar langsir , buat kuih raya , baju raya & mcm mcm lagilah ! Jadi tahun ni family kitaorang raya takdelah berapa vogue sangat . Cuma alhamdulillah sebelum raya tempoh hari kami sekeluarga sempat mengecat rumah . Yeahh , dan saya merupakan manusia plaing gembira ! cewahh ~ Okay .... --'

Haa . Ni antara hasil karya kreatif dan cetusan idea oleh my super mama . Cantik tak ? Ala-ala Vanilla Coklat gitu !

Ni bahagian atas rumah lah . Double white line


Ni pulak bahagian tepi dinding rumah ;)
Border of windows ^^,


Haa , menatang besaqq ni yg tempat aku selalu dok lepak petang2 xD
Abaikan longkang kat tepi tuh . Sibuk je nak interframe ! haha xD

So , tulah hasil rumah aku setelah dicat . Lawa kan ? Taktawlah bagi kauorang camne . Bagi aku sangat awesome colournya ;) Suka sangat . Ni yg semangat nak jemput kwn2 datang beraya !

-PAGI RAYA-

Normally well , we woke up 6:30 early in the morning lah . Lepas solat subuh , terus makan2 ... Okay cerita pasal makan ni , aku rasa mmg tak sah kalau tak ada ketupat , rendang & Lodeh . Serious aku cakap , mmg FAIL RAYA ! hahaha xD . Dah menjadi tradisi kaum melayu kan . Bak kata lirik lagu Anuar&Elina tu "Jangan lupakan peninggalan nenek zaman berzaman"

Ni diaaa ! Satu pic raya From Alseekri's Family ;)

Tudiaa . Tahun ni tema kami warna biru turqoise
;) Cer teka , agak-agaknya kenapa yg tengah2 tu pakai baju warna lain ? haha xD


So itu saja post untuk kali ini . Apa apa pun Aku ni sibuk bercerita je kang lupa nak minta maaf . Hehe . Okay , Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kalau ada terkasaq bahasa ka , terluka kan hati hampa semua atau dok ngata belakang hampa ka atau whateva lah kan ? So apa apa pun kita enjoy je raya ni . Jangan dok tension sangat . Haa , before i forget , Good luck to all SPM Candidates for your SPM Trial soon . Haha , mesti hampa semua skrg tengah bersengkang mata dok ngadap buku kan ? Haha xD . DO THE BEST ! Chaiyookkk ;)

Bye . Selamat Hari Raya . Assalammualaikum ;)



No comments: