The awesomers

Bloglist saya

Agak lama ye . Hehehe

     Assalammualaikum semua . Agak lama ye aku tak update blog . Bukan agak , memang sah lama pun . Last update tahun lepas kot . Ni tadi baru buka blog , lagu raya dalam blog ni pun baru delete . Hahaha . Dasar pemalas aku ni !  mesti blogwalkers yg singgah sini memang pelik bin ajaib , tiba-tiba lagu raya bulan April aku pasang . Hahaha .

     So , sempena tahun baru ni , aku nak ucapkan ....

      Eh jap ! Hahahaha . Dah bulan April dah weyh . Sepatutnya awal tahun haritu post camgini . Tapi dah lewat , nak buat camne .

     Overall , tak ada benda sangat nak diceritakan sebenarnya . Cuma nak cakap dalam tahun ini , adalah tahun yang paling sibuk bagi aku . Memang betul-betul sibuk . And this year , tahun yang telah banyak menduga aku . Serious beb , banyak benda benda hebat hentam aku . TERLALU BANYAK

     Aku boldkan supaya kauorang jelas akan kesibukan aku .

     Tahun ni benar benar mendewasakan aku dan telah mengajar aku untuk jadi orang yang lebih matang . Setakat 4 bulan pertama ni jugak banyak hari-hari yang aku lalui dengan kesedihan , kepenatan dsb.

     So , for those yg sentiasa beri sokongan dan sentiasa memotivasikan aku especially both of my parents . Thank you so much .

Then Cikgu Ain , Cikgu Hazlin & Cikgu Aisyah yang sentiasa menjadi backbones aku kat sekolah . Rasanya Kaunselor2 nilah je yg tahu apa yg aku lalui setakat tahun ni . Terima kasih Cikgu2 kerana sentiasa memberi moral support pada saya . Diaorang ni memang terbaik ! They always guides me nicely how to be a good leader that have good behaviour . Sangat seronok !

Dan tahun ini juga menjadi saksi apabila aku telah mengecapi beberapa kejayaan yang tak seberapa lah sangat . Tapi aku bangga dengan apa yang aku usahakan . Alhamdulillah semuaNYA dari Allah . Aku sebagai hamba cuma berusaha dan terus berusaha yang terbaik .

1) KEJAYAAN MENGHIAS KELAS BERTEMA " HOUSE OF YOUNG MUJAHIDEEN"
    (Eelehhhh , aku sebagai Assistant Director Project je pun hahaha )

Okay , yg belakang tu Director Project . Yg depan tu Saadah . Haha klako gila

Haaa . Ni bahagian depan class . Abaikan kerusi biru tu 


Tah kadang2 tak faham juga kenapa mesti ada model dalam setiap gambar . Hahaha

Ni lagi seorang . LOL

- - '

Okay , aku yg ni aku cadangkan buat ruang solat kat belakang kelas . Senang sikit nak solat :)

Haaa , ni Adlinaa , Pengurus sudut nilam . Mmg best
sudut nilam . Sangat cantik dan banyak bahan rujukan . Best ! Best !

Hahaha . Time ni tengah gotong royong kelas . Bersepah sgt .

Lol . Jahanam carpet aku . Hahaha .


Haa . Camne , cantik kan kelas kitaorang ? Alhamdulillah thanks pada semua sesayangs 5KAA yg sanggup stay sekolah semata-mata nak siapkan kelas bertema dan tercinta kita ni . Love uolls . 

2) KEJAYAAN DALAM PERTANDINGAN SYARAHAN


 I still remembered when the last time i entered syarahan competition . Masa tu aku darjah 5 . Tapi kalah . Now , dah tingkatan lima aku tebus semula . Okaylah , first time masuk masa sekolah menengah , dapat tempat ketiga . Ustazah pun bagitahu last minute minta aku masuk . Dengan tak hafal script semua . Sekali dapat tajuk syarahan yang aku tak hafal lagi . Kau ! Hahaha . Syarahan spontan terus . Isi jangan ceritalah . Memang kelaut !


3) KEJAYAAN PERTANDINGAN BAHAS ALA PARLIMEN



Alhamdulillah , semuanya datang dari ALLAH . Pun kes yang sama , baru first time join dah dapat Johan Daerah . Alhamdulillah .




Okay . Yg ni mmg cun . Mmg jadi idaman ramai pendebat . Alhamdulillah , tak disangka-sangka . Semuanya pemberian yg Maha Esa .


     So , that's all for today . Aku pun dah penat . Baru balik roadrun & banyak lagi benda belum aku settlekan . See you in the next post . Assalammualaikum & keep smile ;)

Cikgu Juraiani baca penulisan aku macam ni , confirm dia menangis malu . Huhu = = '

No comments: